Blog Cun, Nenek Pown Cun, Pikiran Orang Baca Pown Cun,

Tuesday, April 28, 2009

Bila Nenek Belajar Blog


P.E.R.T.A.M.A


dalam hidup nenek kenal dunia blogging.
Bebenormya atas usaha jiran sebelah nenek yang mengajornyer.
Katanya elok benor aih nenek kenal dunia luar tempurung.
Hi5 Emoticon
Balik mesjid, baca quran, boleh lah jenguk blog.
Mulanya tak tahu menahu pun apa ke jadah blog ni.
Ikutilah cerita-cerita yang boleh nenek sampaikan.
Mudah-mudahan, nenek buley kenal orang juga dengan blog ni.
Macam tak ada faedah, tapi nanti benefit ada la kan.

Hi5 Emoticon

Aiyark.
Hi5 Emoticon
Boleh buat senaman jari tok menaip
lagi pun broadband rumah nenek macam jet jer ni. Uiyoh..





4 Suker Jerit-jerit yer:

xplorer on April 29, 2009 at 12:58 AM said...

hi nek , kosong jer

uShop on April 29, 2009 at 4:24 AM said...

salam nenek. cucu datang nak membaca tulisan nenek !! hoho

Nenek Cun on April 29, 2009 at 9:51 AM said...

Xplorer, Kosong sebab xplorer x penuhkan..ngeee
Ushop, Wasalam..salu-salu datang nenek kasik adiah,,huuuuu

Anonymous said...

nenek canggih manggih skunk..
nek, ajar atuk buat blog gak
konpom atuk sayang
atuk sayang nenek
nenek sayang atuk
tapi nenek single...konpius nek..=)

Post a Comment

 

My Blog List

Term of Use

Nenek Cun Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino